Att fredagsmysa i ensamhet....


Så här ser det ut på soffbordet hemma hos mig ikväll.. I soffan sitter jag och Engman. Turbo ligger i kattklätterställningen och Alexander ligger och sover lite halv oroligt där uppe.

Dennis ja.. han fick slänga i sig lite mat (tacogratäng) för att sedan köra ilfart in mot stan :( Han fick ett akutjobb och som dessvärre kunde ta några timmar. Så jag får ha fredagsmys för mig själv idag. Tråkigt faktiskt.. men vad gör man.

Imorgon ska han också jobba på ett annat ställe, men hoppades vara klar till efter lunch så han kan följa med när Alexander ska klippa sig.

Gladfis i sin lekkorg innan idag ♥

Hoppas ni har en mysig fredagskväll! KRAM

Kommentarer
Postat av: Pauline

Åh vilket gottigt fredagsmys du har! :)

Henrik fick ta en gottebeställning från mig innan idag så har precis ätit en liten japp o en stor snusklubba, var år sen jag åt det nu o det satt fint ;)

Ja fy inte mycket att göra tyvärr :/ Hoppas han kommer hem innan du går o lägger dig iaf o att han hinner följa med er imorgon!

Vilka härliga bilder han bjuder på den där sötnosen!! :D

Puss

2012-02-17 @ 21:02:58
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Tråkigt att fredagsmysa själv men ibland kan det faktiskt vara ganska skönt :) söt bild på Alexander!

kram

2012-02-18 @ 13:52:22
URL: http://jagochliten.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Vilken söt busebild!

Skönt att du har Engman som sällskap iaf <3

Pussar

2012-02-18 @ 15:37:48
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback