Diamantvägen

God morgon på er! ;) Har varit vaken en timme nu efter att ha sovit hela dagen efter nattens arbete.
Igår när jag körde till jobbet glittrade hela vägen så mycket att det kändes som man körde på en väg gjord av diamanter! Såå fint! Var riktigt mysigt att köra till jobbet ;)

Natten var jobbig.. fullt upp i 10 h i sträck.. ambulanstransport och två som trillat i sina hem m.m. Som tur var så var jag rätt pigg förutom vid 4-5 tiden imorse. Det har varit oförskämt kallt ute. -13 grader.. säkert varit kallare in mot landet. Men känns alltid kallare när det blåser lite.. som det alltid gör i denna stad!
Sätet och värmen i leasingbilen är katastrof och blir aldrig varm!

Så idag när jag kom hem var jag minst sagt genomkyld :P tårna var som istappar. Jag väckte Dennis i morse när jag kom hem, så han kunde ta in ved innan jag la mig. Alexander sov fortfarande och han hade sovit intill pappa i vår säng sedan 4-tiden i natt.

När Dennis kom in igen och tog ner Alexander la jag mig till rätta i sängen med täcket och ovanpå det hade jag min värmefilt ;) Max värme i 1 h, så somnade jag såå gott! vet att jag vaknade till vid 12-tiden och kollade på klockan.. men somnade om och blev väckt av mina prinsar vid 15.30 :)

Nu blir det middag och slapp innan jag ska på nästa jobbnatt! Ha en trevlig lördag! Kram

P.s. får bli ett bildlöst inlägg.. såå tråk, men ibland så får ni stå ut ;)

Kommentarer
Postat av: Pauline

Det är allt fint med snö! :)

Pust, hoppas denna natten blir lugnare o att du lyckas vara lika pigg med!

Drygt att inte värmen funkar som den ska :/ Borde kollas upp!

Vad härligt att du kunde sova så gott och länge :)

Ha det så bra inatt nu gumman!! <3

Puss

2012-02-04 @ 20:04:02
Postat av: Jenny

Haha lugnt du! :P

Ja fy så kallt det är nu..... buuurrrrrrr..... Vart är våren?!!!!

Hoppas att denna natten bli lugnare nu iaf!!

Pussar

2012-02-04 @ 23:45:09
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Vintern är vacker tycker jag men lite varmare hade ju inte skadat! ;) Verkar ju underbart att ha en värmefilt att krypa ner under :)



kram

2012-02-05 @ 20:35:21
URL: http://jagochliten.webblogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback