God morgon godingar!


Halloj! Lillskrutt är lämnad på dagis efter nästan 2 veckors frånvaro. Dennis är hemma och krasslig. Ringde till vc, men de sa att hostmedicin hjälper inte.. så de sa att han bara ska dricka varmt... hmm, okej!

Nu sitter jag och äter frukost. Gott med lite i magen. :) Idag ska jag göra kålpudding till middag! Mums vad gott! Det var min favoritmat när jag var liten... kålpudding utan kål ;) Jag pillade alltid bort den hihi..

Nu ska jag äta upp, sen ska vi nog åka till Torsås och handla lite tror jag! Tänkte passa på medan Alexander är på dagis och innan sotaren kommer ;)

Kram på er och ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Hoppas ni har en bra dag! :)

kram

2012-02-01 @ 14:06:07
URL: http://jagochliten.webblogg.se/
Postat av: Pauline

Hmm o jag som trodde hostmedicin var till för att bota hosta men vad vet jag :P

Hoppas han kryar på sig iaf!

Så gott med kålpudding!! :)

Puss

2012-02-01 @ 15:58:53
Postat av: fian- mamma till Alex

Fining! O vilken go frukost =)



Härligt att lilleman är tillbaka på dagis. Men stackars sambon din, hoppas han blir bättra snart.



Kålpudding, oj, det var länge sen. Knappt ag kommer ihåg hur det smakar. Kål antar jag haha o det gillar jag ;D



2012-02-01 @ 21:43:35
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Mmmm så gott med kålpudding! Hihi Kålet är ju godaste juh!:P:P

Pussa

2012-02-04 @ 23:50:25
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback