Koder hit och dit!

Ååååh nu är jag helt slut i huvudet! Har en längre tid haft problem då man ska läsa min blogg från mobilen. Bland annat ÅÄÖ har inte funkat, utan blivit massa andra tecken..
Men nu fick jag hjälp av goa Denise! Tack så jättemycket! Kunde ordna det, men gud vad mycket koder hit och dit ;)
Däremot hände det lite annat oväntat.. bl.a. med kategorierna som fått punker framför sig och IMM0RTELLE som står uppe i min header.. suck! Se om man kan klura ut detta... ;)

Men får bli en annan dag för NU ska jag upp och sova ;) Imorgon får vi besök av Pauline och Molly ♥

En glad favoritbild på min prins

Uppdatering; Ja det gick fort att fixa för Denise som än en gång hjälpte mig!! ;) Tusen tack till dig!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Skönt att det löste sig! Den bilden på Alexander är ju helt underbar!

kram

2012-02-07 @ 21:17:09
URL: http://jagochliten.webblogg.se/
Postat av: Pauline

Haha så det e därför det vart lite krångligt att förstå vissa ord ibland :P Trodde det var nåt med min telefon :P Det har iaf gått att läsa riktigt när man trycker på kommentera men kanon att det funkar hela tiden nu :)

Puss

2012-02-08 @ 12:28:09
Postat av: Jenny

Usch, ja man får panik på alla koder :( därför som jag inte ändrar om så ofta på bloggen! alltid e de nåt som krabbar för mig :P

Sötebilden!!!!!

Pussa

2012-02-13 @ 21:38:56
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback