♥L♥O♥V♥L♥E♥Y♥ ♥S♥U♥M♥M♥E♥R♥

Vecka 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32

Ja då ska jag va ledig i sommar! :D Och så börjar jag med en rejäl mjukstart då jag bara kommer jobba torsdagen v.33 ;) Låter väl som en lyxig sommar?!? :) Det är ju sommaren man vill va ledig och njuta av! Så kan man så ska man ju passa på att vara ledig så mycket som möjligt! Sommaren är kort och vintern är låång!
Så i stort sett ska jag vara ledig i 9 veckor i sommar, minus en dag då :)

MASSOR med gostid med mina älskade. Dennis kommer inte vara ledig lika mycket dock. Vet inte riktigt hur mkt semester och pappaledighet han ska ta ut. Men 4-5 veckor blir det iaf :)

Så nu ska vi planera in slapp, massa roligheter som djurparksutflykter och lite annat, och lite nytta som att måla klart huset och fixa entrén m.m :) Grilla, sola, träffa vänner, äta glass i stora lass, bada, gå härliga promenader i ljumna vindar, äta och dricka gott på uteserveringar..
Hoppas vi har en snäll sol som vill skina för oss i år ;) Men skönt bara att vara ledig och hitta på roliga saker!

Låter det inte som en väldigt Lovley summer!? :) Hur ska ni vara lediga i sommar? Eller ska ni kanske jobba hela?

KRAM

Googlad härlig semesterbild


Kommentarer
Postat av: Pauline

Åh så underbart att kunna vara ledig så :) O att Dennis detta året kommer ha en riktig semester! Hoppas på att vädret kommer vara fint med! :)

Lr ja inte för fint där i början när bebisen här har kikat ut, behöver ju inte vara alltför varmt iaf :P

Kul med massa utflykter, nu e ju våra sötisar ännu mer intresserade av omgivningen! :) Hoppas jag kan få med mig Henrik på nåt skoj iaf o att jag kommer kunna gå framför allt! :P

Om inte annat så kan ju iaf vi mysa ihop ;)

Så jag kommer ju självklart vara ledig :D O även nästa sommar med, härligt!! ;)

Puss

2012-02-26 @ 20:18:34
Postat av: Caroline

Oj oj så härligt med lång ledigt! Planerna för sommaren låter ljuvliga. Åå va jag längtar efter våren och sommaren nu!

2012-02-26 @ 23:08:52
URL: http://carolineprim.blogg.se/
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Underbart med så långledigt ju :) Jag ska vara mammaledig hela sommaren och eventuellt läsa någon distanskurs, sista sommaren utan jobb nu så jag ska verkligen njuta! Längtar verkligen till sommaren nu!

kramar

2012-02-27 @ 21:21:38
URL: http://jagochliten.webblogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback