Sovmorgon

Hejsan mina bloggläsare!

Idag är det fredag, alltid en speciell dag tycker jag. Jag ska i och för sig jobba denna helgen (fredag och lördag natt). Men ändå lite speciellt med fredagar :)

Nu är ju förresten februari här och jag har börjat jobba hela mitt schema.. innan har jag varit mammaledig halva.. så nästa vecka är första gången Alexander ska vara på dagis en hel heldag 06:45-15.00.. Det känns pirrigt och så där. Men kommer säkert gå bra!

Imorse lämnade Dennis honom på dagis, så jag fick sovmorgon enda till klockan 11 idag :D Eftersom Dennis är hemma sjuk idag också (men på bättringsvägen), så kunde han hämta honom vid 10 då han skulle hem igen. Så jag fick sova ut lite extra idag inför jobbnatten. jag vet inte när jag sov så länge senast :P

Nu sitter jag och äter godis, har kört igång en maskin tvätt och eldar och Dennis har varit iväg ett ärende och så skulle han handla på ica också.

Idag blir det eventuellt långkok.. funderar på att göra kalops då vi har grytbitar i kylen. Tänkte i så fall börja rätt så snart med den så den får stå och dra sig upp mot 3 timmar så köttet blir supermört ;) Gillar jag!

Ja det var väl allt för stunden! Hoppas ni får en supermysig helg och att ni slipper jobba eller ut och fara i snövädret! Många kramar till er


Kommentarer
Postat av: fian- mamma till Alex

Åhhh finisar =) Vilken hälig vinterbild på er två!



Tack för tipsen :) Ska jag absolut testa!

Happy Fredag vänner

puss o kram

2012-02-03 @ 15:44:12
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Pauline

Åh spännande med första heldagen på dagis! :D

Härligt med sån sovmorgon, det händer ju inte alltför ofta nej :P

Hoppas kalopsen blir supermör nu ;)

Puss

2012-02-03 @ 16:07:02
Postat av: Pauline

Glömde ju att skriva vilken otroligt underbar bild på er <3

Puss

2012-02-03 @ 16:45:12
Postat av: Lisa - Mamma till Alice <3

Hehe ja det är en rolig sovstil... =0p



Vilken härlig bild på er två. ;0)



När är lillkillen född?

2012-02-03 @ 23:08:55
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Åh vad skönt med sovmorgon! Det kommer säkert gå jättebra för Alexander på dagis, han verkar ju trivas :) Gott med kalops, bjöd mormor på häromdagen :)



kramar!

2012-02-04 @ 13:16:41
URL: http://jagochliten.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Åh va häärligt med sovmorgon! Fick jag me idag faktiskt... Behöver man ibland!

Puss

2012-02-04 @ 23:46:06
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback