Tröttis!

Hej hej!
Fy så trött jag har varit idag. Alexander var svårsövd och så i natt. Så både han och jag sov en timme innan ;) Sköönt! Jag hade velat sova lite till, men det fick jag inte.
Då var det dags för lunch tyckte Alexander :) Sen tog jag och städade lite i köket. Skurade golvet och lite så. Därefter piggnade jag nog till lite! :)

När Dennis slutar ska vi åka och handla lite. Sen blir det fredagsmys med tacogratäng. Blev hungrig nu, ska nog fixa mig nåt att äta :) Alexander får följa med. Så fort man lämnar rummet så klättrar han upp i soffan och springer runt i den.. lite otäckt :P

Ha det bra så hörs vi kanske sen :)

Gammal bild, men har varit lite dålig med att fota de senaste dagarna :P

Kommentarer
Postat av: Pauline

Skönt att du iaf fick dig en timmes extra sömn :)

Oj jisses, de lär sig fort alltså! Lite otäckt att ha honom själv där ja :S

Gör inget med gamla bilder, kul att bli påmind om hur han sett ut :D

Puss

2012-02-17 @ 20:37:51
Postat av: Jenny

Kan du inte lägga upp recept på Tacogratäng? Jag har aldrig gjort det=)



Pussar!!

2012-02-18 @ 15:34:11
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback