Tyst

Hej på er!
Varit lite tyst från mig idag.. Nu sitter jag och fixar till mig inför min andra jobbnatt. Har sovit 8.30-14.30 idag.. sen skulle jag hämta Alexander från dagis vid 15.. och sen försökt vila lite till och så. Är sjukt trött faktiskt. Men hoppas jag piggnar till, ska ta mig en RedBull sen så hoppas jag att jag blir piggare.

Alexander hade haft det bra på dagis.. en glad kille som är väldigt framåt och andra fina ord fick jag höra av fröknarna idag. Himla kul att höra! :)

Nu hinner jag inte skriva mer idag tyvärr. Ska köra om 30 min ungefär. Ha en mysig kväll! Kram på er


Kommentarer
Postat av: fian- mamma till Alex

Hej vännen



Hoppas det gått bra på jobbet inatt?!

O så roligt att det går bra för Alexander på dagis, kunde inte tro annat hihi, goa lillkillen :)

Hoppas ni har en bra torsdag.



Jättefin bild. Älskar orkideér!



2012-02-16 @ 13:22:49
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Aw så kul att höra att det går bra på dagis <3

Hoppas de gått bra attjobba =)

Visst har man redan kommit in i det? Jag har nästan glömthur det var att vara hemma och vara fl...

Pussar

2012-02-18 @ 15:25:11
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback