Filmer


Hej på er! Nu sitter man i soffan och jäser ;) Har ätit massor med kålpudding och så vaniljglass med lakrits hard topping på det ;) Nu klarar jag mig nog tills imorgon hihi..

Idag har det kommit lite mer snö! Alexander fick åka pulka när det snöade som mest ute och så hängde vi ut mat till pippifåglarna. Dagis hade gått bra förutom att han inte velat äta där. Det var lasagne och det brukar han ju gilla annars..

Ja vår dag har inte varit så händelserik :P Vi har hyrt två filmer.. kollar på den ena nu som heter "The Hunter".. en Thriller/äventyr, faktiskt bra än så länge.. sen får det bli en komedi på det "Friends With Benefits".. med Justin Timberlake.

Kram på er och hoppas att ni haft en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Kjelle Bus

Jag har mest sovit hela dagen när min matte varit på jobbet och nu ikväll när hon pillat lite på Sydkattens hemsida så har jag passat på att BUSA.

Nu när jag äntligen fått lite datatid så tassar jag runt hos alla mina bloggkompisar :)

Kålpudding det blev visst min matte sugen på nu :)

Trevlig Filmkväll !

2012-02-01 @ 20:35:17
URL: http://kjellebus.blogspot.com
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Friends with benefits gillade jag har jag för mig :)



Martin jobbar just nu som säljare på Viasat och jag jobbar inte alls, tog ju studenten när Alexander var ett halvår så jag har inte hunnit med något jobb än ;)



kramar

2012-02-01 @ 21:39:24
URL: http://jagochliten.webblogg.se/
Postat av: fian- mamma till Alex

haha nä det är verkligen spring i benen nu, men det är härligt. men det gäller att hänga med ;D



ja shit va det har snöat idag o verkar som det ska komma ännu mer... så nu får man ut o åka massa pulka :)



mysigt med filmkväll. jag gillar thrillers. även att jag oftast blir rätt rädd efter så vill jag liksom ändå se sånna hehe, vet inte om vi sett den men ska höra med min kära sambo, han vet nog ;) jag är så dålig på att komma ihåg vad dom heter..

sov så gott sen! natti vänner <3 Puss



Ps: fin bild. älskar orkideér!

2012-02-01 @ 21:40:24
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Pauline

Härligt med en slappdag med sin älskade sådär mitt i veckan :D

Puss

2012-02-03 @ 15:38:59
Postat av: Jenny

Nya Orkidéen?? Mysit att kika på filmer =)

Puss

2012-02-04 @ 23:49:42
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback