Att bli "gammal".....

Imorgon fyller jag 27 år.. och det har jag nog minst sagt märkt idag :P
Herregud vad tankspridd jag varit! :O I morse lämnade jag ju Alexander på dagis.. och när jag kom hem så märkte jag att jag hade nappen kvar i min ficka! Så det var ju bara till att köra tillbaka och lämna den :P
Och nu när jag hämtade hem honom så kom jag på när jag var hemma att jag glömde hans vantar på ett dumt ställe. Så då fick jag ringa om det :P Hoppas inte jag missat några ingeredienser i det jag bakat idag haha :P

Dagis hade gått bra, han hade lekt massor, varit ute på promenad, ätit bra (Spaghetti och köttfärssås) och somnat fort i vagnen.. sovit 45 min och vaknade 5 min innan jag kom.. bra tajming ;)

Nu ska jag fortsätta med bakandet... har en daimcheescake kvar... och på fredag ska jag baka 2 satser med cupcakes.. och så ska jag ha tårta med! Kram på er

Trött mamma- pigg son! Bra kombination?! ;)

Kommentarer
Postat av: Snejky

Grattis till dig..

Tiden går fort...

2012-01-18 @ 14:33:04
URL: http://snejky.se/bloggen
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Haha, ja jäklar vad gammal du blir gumman ;) Själv blir man ju host 30..



Puss!!!

2012-01-18 @ 20:51:18
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Jag påminns om att jag börjar bli gammal när jag tänker på min syster som är 8 år yngre. Jag kommer så väl ihåg när hon var bebis, jag bytte till och med blöja på henne. Nu är hon nästan myndig ;).

2012-01-18 @ 22:24:37
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Postat av: Pauline

Haha vissa dagar e man lite virrigare än andra, har absolut inget med åldern att göra ;) Nej men du har haft så mycket annat att tänka på nu ju :) Hoppas det du bakat smakar gott nu så du inte glömde nåt :P

Puss

2012-01-20 @ 22:00:47
Postat av: Pauline

Just det, glömde ju skriva vilken fin bild det var på er! :)

Puss

2012-01-20 @ 22:05:13
Postat av: Jenny

Hihi, åldern tar ut sin rätt minsann! ;)

Söt bild på er!

Puss

2012-02-04 @ 23:11:29
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback