Gamling..


Glada killen :)

Snart kommer Dennis hem. Vi ska åka till Maxi och handla. Behöver ha hem en hel del.. men nu får vi köpa det viktigaste och hålla oss till den 20e ;)

Då ska vi in och handla med... blir massor till kalasen i helgen. Jag fyller visst år på torsdag, så blir kalas lördag (för min familj) och söndag (för Dennis familj).. mat och tårta.. skönt att dela upp det denna gången och inte ha alla samtidigt.

Har massor att städa och greja innan dess :P Tur jag bara jobbar en natt denna veckan! :)
Får fixa till mig lite nu!
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Pauline

Söt han e :)

Haha jaså det blir kalas iaf? ;)

Kan tänka mig att det e skönt att dela upp det med, ni blir ju en del :)

Puss

2012-01-16 @ 20:19:50
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Så söt! Förstår att det är skönt att dela upp det lite så det inte blir så många påsamma gång :)



Ja, jag har varit där en gång för jääääääätte längesen, när jag gick i fyran eller femman men vi har faktiskt också planer på att åka dit igen snart!

kram

2012-01-17 @ 12:14:17
URL: http://jagochliten.webblogg.se/
Postat av: fian- mamma till Alex

Men hur glad blir man inte av dennna bilden? =) gulleplutten =)



Ohh fyller du år på torsdag :)

2012-01-17 @ 22:21:42
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sötepojken!! Härlig bild!

Hihi jaaa du är allt gammal nu du :D Å jag är nästan ett helt år yngre :D(lalalalalalala)

:P

Pusssssssss på dej din gamling!!!

2012-02-04 @ 23:06:35
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback