Hos frissan


Hallå! Idag har Alexander fått vara hos sin farmor ett par timmar på morgonen. Dennis var tvungen att jobba, och jag sova.. och eftersom febern sitter i fick han inte åka till dagis.
Men det hade iaf gått bra och jag sov till 11.20 och sen hämtade jag honom. Han var trött och febrig och fick sova en stund. Vid 14 tiden åkte vi in till stan. Alexander fick vara med Dennis på jobbet en timme och jag åkte vidare till Dennis syrra Jonna... Etage frisörsalong... Satte i en färg och slingor! Känns så fräscht nu!
Kl.16 kom Dennis och Alexander. Men jag var inte klar än. Alexander somnade i vagnen och sov till vi båda var klara.. Jonna klippte Dennis.
Blev nöjd med håret. Men ni får se imorgon hur det blev, orkar inte ta kort nu.
Ha det bra! Kramen

Kommentarer
Postat av: fian- mamma till Alex

Härligt att fått håren fixade. Ser fram emot att se resultatet ;) Jag o mina kollegor ska göra våra hår på söndag. Ska bli så skönt =)



Hoppas lillmans feber förvinner snart o att han blir pigg igen. Inatt fick Alex näsblod, vaknade av att han var ledsen o blod i hela ansiktet. Blev rädda innan vi såg var det kom ifrån.



Sovgott sötnosar

2012-01-25 @ 22:06:13
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Pauline

Det gör mycket för själen att få håret fixat :D

Vilken fin dress han har på sig ;)

Skönt att han kunde sova medans ni blev klara :)

Puss

2012-01-26 @ 18:52:41
Postat av: Jenny

Härligt att fixa till sig lite! Jag tror att jag ska boka klipptid snart.. var ju faktiskt ett tag sen jag klippte mignu... Håret växer som ogräs!!

Pusssss

2012-02-04 @ 23:26:31
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback