Jobbigt

Hej vänner!
Nu har jag lämnat Alexander på dagis.. kändes faktiskt rätt jobbigt för min del idag.. vet inte varför egentligen eftersom han sprang ju direkt och lekte och så..
Men idag är en sån dag jag jag helst velat ha honom hemma ♥ Vissa dagar känns det nog starkare.
Alexander var inte ens på sitt gladaste humör idag, utan helt tvärtom! Klockan 7 började han gråta och var allmänt sur.. och så fortsatte det under hela frukosten och så..
Så hoppas han är en glad kille på dagis nu och att han kan sova lite där. Han ska nämligen vara där till klockan 13 idag (säkert därför det kändes extra motigt. Att veta att han ska vara där så länge, men inte veta om han kommer kunna somna där och att han säkert kommer vara ledsen då...)
Aja blir nog bra, de ringer ju om det är nåt, vilket känns skönt! Idag ska han iaf få lunch där! :) Spännande ;)

Själv sitter jag och äter frukost nu. Sen ska jag börja baka... ska göra cupcakes, som jag ska ta med till jobbet imorgon.. samt 2 styck daimcheesecakes som jag bl.a. ska ha på kalasen till helgen.

Ha det så bra! Kram på er

Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till Sagabus & Lillebror

Det kommer gå jättebra :) Men det känns allt i mammahjärtat..

Daimcheesecake lät ju såå gott!

Lägger du ut recept sen? ;)



Puss & Kram!!

2012-01-18 @ 10:26:37
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja det är inte alltid helt lätt ju... Även om det går bra och s,å så saknar man ju de små liven!

Puss

2012-02-04 @ 23:08:58
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback