Kalmar


Idag fick vi sova enda till kl.08 för denna lille grabben! :) Hur trötta som helst var vi dock.. så han fick ligga i sängen och gosa lite :) Mysigt!
Sen steg Dennis upp med honom och klädde på honom och gav morgongröten.. själv så låg jag kvar i sängen och somnade om gott. Ca en halvtimme senare väckte de mig och sa att det var frukost... varm choklad och rostat bröd!

Idag tog vi bilen och körde mot Kalmar igen! Köpte en present till Dennis brorsa som ska firas imorgon. Vi kollade även på bilar.. Dennis vill ju ha en 2a bil nu. Som han ska ha till jobbet och eftersom han oftast kommer lämna plutten på dagis sen.. får se vad det blir.. hittade inget intressant idag.

Det blev ett stopp på Mc Donalds innan hemfärd... Jag värmde en barnmatburk åt Alexander och så fick han äppeldryck.. och så fick han smaka några pommes  ;) en halv banan åt han med! Matvraket :)

Nu är det soffmys och gooodis som gäller ;)

Puss & Kram o ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Söt han är. Hur gammal är han?

2012-01-07 @ 23:55:07
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: fian- mamma till Alex

Mina trakter hihi nästa gång ni har vägarna hit måste vi ses ;)

Så goa bilder, busisen! Tyckte han om pommes? Vi har oxå ett litet matvrak haha, gillar allt ;)



Puss

2012-01-08 @ 20:15:09
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Myyys med liten utflykt! =)Så gott med Mc-D ibland me juh! Mumms! =)=)=

Pussssa

2012-01-10 @ 21:49:04
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback