Titta!


Min lille buse är ju så klart inte bara en bus :P Visst hittar han på massa rackartyg.. har ju tex redan slängt en leksak i toastolen :P

Han är himla duktig och kan så mycket! Det märks att han är rätt teknisk av sig :) Och så kan han så mycket ord.. han vet vad man menar.
Om man säger att "nu ska vi byta blöjan"... då springer han mot skötbordet, och om man frågar han "vart är lampan?, vart är apan, vart är dammsugaren, vart är Turbo"... m.m. så går han dit eller pekar.
 
Själv kan han säga några ord som; mamma, pappa, dricka ("dicka" eller "ditta"), där ("dä"), titta (ordet han använder mest ;) vovve ("vovv").. Säker nåt mer jag inte kommer på nu.

Och så älskar han mysa, gosa... då lägger han huvudet mot den/det han ska mysa med :)


Älskade lilla barn!
Nu ska vi duscha och sen sova lite och sen kalas och sen jobb inatt för mig! Puss o kram


Kommentarer
Postat av: fian- mamma till Alex

Så duktig han är, snackar en massa ju ;) o jättesöt bild!

Hoppas ni haft en bra dag/helg o att du får en bra natt på jobbet. Själv jobbar jag imorgon.

Puss o kram



Ps: Ja du hade rätt, faster skulle det såklart stå haha ;)

2012-01-08 @ 20:10:19
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Så duktig kille :) kul när de små utvecklas! :)

kramar

2012-01-09 @ 20:01:23
URL: http://jagochliten.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Duktig kille =)=)=) <så mysigt när de pratar och har sig <3 våra stora små bebisar :P

Pussa

2012-01-10 @ 21:50:33
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback