Lite shopping idag

Hej hej! Idag blev det en runda till stan. Hittade en topp, ett linne och ett par mys/träningsbyxor. Dennis fick sig ett par nya adidas byxor. Inget till Alexander idag faktiskt. Vi gick igenom stan rätt så fort och innan vi gick till bilen lunchade vi på 3G. Jag tog en köttbullesmörgås och Dennis Bakad potatis. Alexander smakade lite från oss båda.
Jag har inte mått så bra idag, så blev inte så lång stund i stan. Dennis uträttade lite ärenden medan jag satt kvar i bilen och Alexander tog sig en lur. Väl hemma gick jag raka vägen upp till sängen och sov nästan 4 timmar.
Under tiden var Alexander hos farmor och Dennis hos grannen och hjälpte han lite.
Jag lagade middag sen, blev köttfärslimpa fylld med fetaost och ärtor, potatis, god sås och grönsaker till.
Nu sover Alexander och Dennis är hos grannen igen. Och jag har tv-kväll :) Halv 8 hos mig och sen Tinas sommarkök :D Kul!
Imorgon blir en hemmardag! :) Kram på er

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Duktig du är som inte köpte hem nånting alls till A :)

2012-07-04 @ 20:42:18
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Angelica- Mamma till Leia & Lowa ♥

Åhh älska att shoppa! Det är ju så roligt :)
Jag behöver ta mig iväg till stan och shoppa kläder till Lowa, men hur ska man få ihop allt, tycker vi har och göra hela tiden! Blir man någonsin klar efter flytt :( BLÄÄ!!

Mysigt med tvkväll!!
Puss vännen <3

2012-07-05 @ 11:34:14
URL: http://angelicasandberg.se
Postat av: Jenny

Så kul med lite shopping! Hoppas att du mårbättre nu<3
Pussar

2012-07-05 @ 11:51:14
URL: http://jensisdagbok.blogg.se
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Härligt att shoppa! Och till dej själv dessutom :)
Hoppas att du mår bättre <3

Puss!!

2012-07-05 @ 19:50:26
URL: http://sagabus.blogg.se
Postat av: Tea

Den blåa topen var fin. Vart hittade du den?


Svar: Den är från Gina :)
imm0rtelle

2012-07-05 @ 22:21:20

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback