Nytt golv och god lunch

Hejsan! Igår orkade jag inte med nåt bloggande. Mådde inte så bra framåt kvällen, hemsk huvudvärk så blev sängen tidigt. Idag mår jag bättre men är lite förkyld bara..

Igår åkte vi till Kalmar för att kolla på golv och tapeter... golv hittade vi.. fyndade ett som var superbilligt =) Tapet hittade vi ingen som vi ville ha.

Idag har Dennis varit iväg hela morgonen/förmiddagen. Men är nog snart på väg hem. Och då hoppas jag han kan slipa klart så att vi kan börja måla ;)
Alexander ligger i sängen nu med sina gosedjur, han sover inte riktigt än. Vi åt en rätt tidig lunch.. mest för att han åt så lite frukost och jag åt ingen alls. Jag gjorde en tonfisksallad och hade även i lite ris så den skulle bli mer komplett/ mättande. Det tyckte han faktiskt om och sitta och plocka i :) massa majs och paprika som han gillar och citron ;)
Gottigt! Får nog ta lite till kvällsmat sen ;) Idag ska jag göra lasagne.. skulle gjort det igår, men blev inte så eftersom vi åkte till Kalmar. Annars händer inte så mycket idag.. kvällen kommer spenderas framför tvn och mina favoprogram.. Halv 8 hos mig och så är Sommar med Ernst ikväll ju ;) Får man inte missa!
 
Nu får jag snart ta itu med köket som är upp och nervänt! Kram på er

Kommentarer
Postat av: Pauline

Härligt att ni hittade ett billigt golv, så spännande att se hur det kommer se ut sen :D
Vad kul att han gillade salladen :)
Puss

2012-07-12 @ 13:07:55
Postat av: En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Gott med tonfisksallad! Jag brukar också ha ris i när jag gör det, en enkel och god maträtt en varm dag :)

2012-07-12 @ 14:54:09
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Vad kul att välja golv, hoppas man får se bilder sen! kram!

2012-07-13 @ 22:09:34
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback