Tosia

Hejsan på er! :)
Alexander är ju för go.. :P Klockan 4 i morse/natt så vaknade han helt klarvaken! Vi försökte med lite välling o ny blöja och tillslut lyckades han väl somna om igen.. phew!
Strax innan 8 i morse började han dock gola igen :P Pigg som bara den ;) Han har nog inte fattat grejen med sommarlov (är ju hans första) att man ska soova länge då ;)
 
Så då fick vi stiga upp.. har ätit frukost och nu är han med pappa ute i garaget. Tror Alexanders farbror och farfar är där ute med. Och jag passar på att slappa.

Vädret verkar lite så där. Känns som det ska börja regna när som. Men det får det inte göra ;) I eftermiddag ska vi nämligen på marknad i Ronneby (Tosia Bonnadan)..

Det är väl det som är planerat idag =) Nu ska jag ta och plocka upp lite leksaker som ligger över hela vardagsrumsgolvet :P Kram på er

Bild från ett soligt maj! Juli idag.. kan man inte tro.. blää!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Haha fy, vid den tiden sover man ju som bäst :P Skönt iaf att han somnade om så ni fick nån timmes mer sömn :)
Kul med marknad! Hade med tänkt åka men varit iväg så mycket nu så får bli en hemmadag ist! :) Har mamma, Niklas o Simon här oxå så blir mysdag med dem :)
Puss

2012-07-07 @ 13:45:14
Postat av: Anne

Vilken sötnos han är!!!

Jag försöker också få barnen att förstå att det är sommarlov men dom jobbar mot mig än så länge :)

2012-07-07 @ 22:13:43
URL: http://anhavi.se
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Mysigt med marknad!
kram

2012-07-10 @ 20:44:43
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback