Utmanad!

Jag har blivit utmadad av Sagabus :) Ett gäng halvkluriga frågor ;)

1. Hur många barn vill du ha?
Det vore jättekul att få ett eller två syskon till Alexander ♥

2. Om du ska ut o resa i Sverige på semestern- vart åker du helst då?
Öland =) Eller Skåne!

3. Vad är det värsta du vet?
Spindlar, getingar och andra kryp, falska människor, stiga upp tidigt på morgnarna

4. Vilken är din favoritfilm?
Har nog ingen specifik, finns så många bra. Men helst tittar jag på kärlekskomedier.

5. Vad gör du om 20 år?
Förhoppingsvis är jag gift med Dennis och har 2-3 barn.

6. Vad dricker du helst om du dricker alkohol?
Nåt som är sött och inte för starkt :P

7. Vilket är ditt favoritgodis?
Choklad, salta ess, geléhallon

8. Vilken butik köper du mest barnkläder ifrån?
HM, Kullerbyttan

9. Vad är det sista du gör innan du går och lägger dig?
Tar tandtråd och borstar tänderna

10. Hur dags går du upp på helgen?
Beror på när Alexander vaknar, men vi stiger gärna upp samtidigt hela familjen och äter frukost tillsammans.

Jag utmanar:
Jenny, Fian, Linda, Lisa


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Åhhh tack, ska fixa så fort som möjligt! :D

Puss

2012-06-07 @ 20:00:18
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Vad roligt att läsa dina svar gumman :)

Puss!

2012-06-07 @ 21:02:49
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Åh vad kul!

kram

2012-06-07 @ 21:07:12
URL: http://jagochliten.webblogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback