En plåt muffins

Tjolahopp!

Nu har jag precis bakat en plåt med chokladmuffins..
Fyllde dem med lite olika gottigheter som jordgubbar i bitar, vit choklad och så smälte jag schweisernötchoklad och hade i vissa =) Dennis och jag tog oss ett smakprov nu och mmm så goda.. frasiga uppepå och kladdiga och goda inuti! Helt perfekta! Jag tänkte ta med mig ett gäng till jobbet och ha som nattafika ;)

Idag har Alexander haft långdag på dagis 6.30-15.00.. han hade haft det bra OCH till och med ätit lite av Kluddan som han vägrat de två tidigare gångerna :P Igår hade han förresten trillat och slått i näsa och mun så han blödde näsblod och från munnen.. inget som syns... men han har blött en del näsblod idag också. Kanske är svårt att läka när han är så snorig.

Natten till idag då jag jobbade var sjukt jobbig! Massor med pappersarbete och vi kom ut sent på både första och andra rundan. Så idag har jag minst sagt sovit gott! :) Hoppas på en lugnare natt inatt!

Ha det så bra! Kramar till er

Bild från Eringsöre, Öland, Midsommar 2010

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Mums med muffins! :D



Och fin bild!



Kraaam

2012-05-03 @ 19:47:50
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Angelica- mamma till Leia &gravid med lillasyster <3

Men åh så gott.. Dom muffinsen vill jag ha ikväll ju :) tur att du inte lagt upp bild på dom, för då hade jag läskats ihjäl hihi. Mums.. :) men gött att ha till fikan inatt :)



Skönt att det hade gått bra på dagis, och jobbigt med näsblod :( så synd om dom när dom slår sig:/ tur det inte blev värre..



Puss puss

2012-05-03 @ 19:51:42
URL: http://angelicasandberg.se/blogg
Postat av: Pauline

Åååh de där muffinsarna lät riktigt goda med! Hoppas ni hinner med att sitta o njuta ordentligt av dem inatt ;)

Nej men sedär, vad kul att han hade ätit lite av det iaf :) Tråkigt att han trillar o slår sig så, hoppas han inte har näsblod imorgon oxå..

Skönt att du sovit gott! Håller tummarna för en lugnare natt :)

Puss

2012-05-03 @ 20:46:22
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Åh de muffinsen lät ju supergoda! Stackars liten som hade slagit sig, inget kul när de slår sig :(



Sv: Vi har 3 min med cykel till dagis, helt perfekt! Tycker föresten också jag hade jättefint hår på bilden men nu är det nog tyvärr svårt att få till den färgen igen om man inte vill lägga en hel förmögenhet på håret :/



kramar

2012-05-03 @ 21:14:36
URL: http://jagochliten.webblogg.se/
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Åh, du får inte fresta mej sådär.. Måste ju liksom sluta med sånt nu inför bröllopet ;)



Puss!!

2012-05-03 @ 21:55:29
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Ewa-Lena

Hej!

Hoppas natten som gick funkade bättre! Blir så där ibland. Förvirrat! Men jag tror vi fixade alla papper o mail hit o dit.

Låter gott med dina muffins!! Kram

2012-05-04 @ 11:28:42
Postat av: fian- mamma till Alex

Kikar in o önskar er finingar en härlig fredag o helg. om ett par timmar drar jag till Götet :)

Hörs snart igen!



Puss o kram vänner

Ps: Vacker Ölandsbild!



2012-05-04 @ 12:44:26
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh så gott me muffins :DIngen bild på de??? fast nu är de kanske slut? ;)

Pussar

2012-05-04 @ 22:14:53
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback