Hos Agnete! :)

Det blev en trevlig stund hos min jobbarkompis Agnete. Hon har ju fyllt 50 (kan man inte tro) så Victoria, Lena och jag hade med blomma och present från jobbet. Hon har även fått ett armband av mig från Pearls for girls.
Alexander tyckte det var skönt att komma hemifrån lite. Men blev trött och lite rastlös/grinig mot slutet.. Var där i 2 h. Så blev inte så lång visit.

Vi bjöds på en smaskig smörgåstårta och så hade hon bakat en mandeltårta.. såå god!
Efterråt skulle jag till Maxi och handla. Men blev raka vägen hem istället, för Alexander var så trött. Nu ligger han som en klubbad säl där uppe i sin säng. Jag är me trött, så passar på att slappa här i soffan nu. Ska skriva ner inköpslistan på sms till Dennis, så får han handla efter jobbet sen. Han är på Öland idag igen och jobbar, men ska ändå hämta sin privata bil som står på firman.. Så passar bra :)

Här är några bilder från idag =)

Från vänster Victoria, Lena, Agnete och så Alexander

Mumsigt

Lille sjuklingen ♥

Goooda mandeltårtan

Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Men guud så gott!!

Hoppas Alexander piggar på sej fort nu :)



Puss!!

2012-05-11 @ 20:14:29
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Agnes, gravid V. 38

Men den där smörgåstårtan skulle jag vilja ha! :)

2012-05-11 @ 21:39:09
URL: http://aggehh.blogg.se/
Postat av: Ewa-Lena

Ser gott o mysigt ut det där!!Om du har recept på tårtan kan du väl lägga upp det här på bloggen.

2012-05-12 @ 17:09:13
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Ewa-Lena: Jag tror Agnete skulle ta med sig receptet till jobbet. Så vi tar några kopior då :) Kram

2012-05-12 @ 18:26:31
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så mysigt med födelsedagsfika! Tråk att Alexander inte mådde bra =( Han ser inte pigg ut stackaren!



Pussar

2012-05-13 @ 20:44:19
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Vad kul att han iaf orkade med en stund! :)

O den där smörgåstårtan ser ju inte alltför äcklig ut, ge mig! ;)

Smidigt att Dennis kunde handla ist så du kunde köra hem direkt med Alexander så han fick sova :)

Puss

2012-05-14 @ 14:10:28

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback