Ikea ;)

Hej kära vänner!
Oj vilken stressig morgon det blev på jobbet, fick en akut ambulanstranssport som vi skulle möta upp och låsa upp dörren in till den som larmat. Full fart för att hämta nyckel m.m. Och sen springa 5 våningar upp! Att bebis fick en chock ;) Hoppas inte det blir såna larm när jag jobbar sista natten för då tror jag barnet tittar ut hehe...
Hoppas innerligt att det gick bra för personen som behövde hjälpen iaf..!
Blev lite övertid i morse, så kom i säng rätt sent.. var så uppe i varv. Ringde även lite viktiga telefonsamtal när jag ändå hade pulsen uppe..

Sov till strax innan 13, för halv 2 skulle jag hämta Alexander.. då var jag riktigt trött.. Sen så har hela dagen flutit på. Jag visste att Alexanders faster Jonna skulle vara hemma hos hans farmor o farfar idag och hon ville ju träffa Alexander. Så jag lämnade honom där vid 16 tiden och sen kom Dennis hem från jobbet. Sen blev det en tur till Kalmar :) Ikea och Bauhaus..
Fixade Alexanders sista födelsedagspresent :) Och så blev det lite annat.. nu ska vi bara bestämma vad han ska få när och så..
 
Idag var förresten Alexanders bf datum för två år sedan, enligt RUL... i slutändan gick de ju ändå från det datumet jag fick eftersom vi genomgick ivf och visste exakt när befruktningen skedde.. Men detta var ju ett himla speciellt datum, man var spänd och förväntansfull.. men han föddes ju inte denna dag.

Nu ska jag slappa och sen blir det sängen! Kram kram

Dagen innan bf med Alexander... då var man stor, tung, tjock och trött ;) Och lite större blev jag :P

Kommentarer
Postat av: fian- mamma till Alex

Go kväll gumman
Å har du varit på Ikea idag =) man måste ju bara älska Ikea haha
Skönt o vara klara med presenterna. Har du mkt julklappar kvar att köpa?

Ja bf datumet kommer alltid vara speciellt. Vi hade bf den 10 jan o Alex föddes exakt en vecka innan. Måndagen den 3e. lite kul för både jag jim o alex är födda på en måndag hihi :)

Pusssssss

2012-11-14 @ 21:17:12
URL: http://fianandersson.blogg.se
Postat av: Anonym

Herregud vilken stor mage..tycker nog för jag hade typ rätt liten tycker jag :)..Denna gången verkar du vara större. Spännande att se sen vid bf hur stor du är.

2012-11-14 @ 22:05:10
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Härligt med en tripp till Ikea!
Vilken fin mage gumman, och du var inte jättestor.. jag däremot.. elefant kan man säga ;)

Puss!!

2012-11-14 @ 22:54:42
URL: http://sagabus.blogg.se
Postat av: Maria - mamma till ps-trillingar plus två!

Oj oj var rädd om dig så inte lilla liten kommer för tidigt, men nu är det ju bara en natt kvar.
Bf datumen minns man allt, jag har inte heller prickat in nåt av dom. De fyra första barnen har kommit mellan 1-4 veckor innan bf, medan minstingen stannade nästan 2 veckor extra i magen.

Kramar

2012-11-15 @ 12:24:58
URL: http://blogg.mama.nu/fanea
Postat av: En pojkmammas vardag - Gravid igen !!

Superfin mage hade du ju! :)

TACK för gratulationen på bloggen fina du <3
Kram

2012-11-15 @ 20:12:08
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Oj vilken natt, ta det lugnt gumman! :) Alltid kul med Ikea och skönt att bli färdig med presenterna :)
kramar

2012-11-15 @ 21:03:58
URL: http://jagochliten.webblogg.se
Postat av: Pauline

Åh fy det måste ha känts tungt, hoppas verkligen att personen i fråga mår bra nu! O att du får en lugn sista natt :)
Var rädd om dig! <3
Spännande att se hur mycket till magen växer, om du kan bli större än vad du var på bilden ;)
Puss

2012-11-16 @ 12:23:07
Postat av: Jenny

Oh så skoj me ikea! =) Ojoj ja där såg du allt stor å sleten ut! Hoppas att du slipper gå över nu =)
Puss

2012-11-20 @ 21:11:31
URL: http://jensisdagbok.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback