Imorgon är en STOR dag!

Hej på er! Idag har vi haft en bra dag! Dennis kom hem efter lunch redan. Vi har satt upp grejer i hallen och så har vi storhandlat inför kalaset på söndag. Jag har äntligen slått in Alexanders presenter..

Tänk att lillprinsen blir två år imorgon <3 Helt otroligt.. Vad man kämpade nu.. Hade redan varit på förlossningen i 14h och det tog  ytterligare 11h ungefär innan han kom till världen <3

Imorgon blir det att stiga upp och sjunga för vår lille vän. Och så får han sina presenter. Lite frukost och vid 9-tiden får han vara på dagis fram till lunch. Och han ska ha med sig glass att bjuda på :) Efter lunch sen får han se sin nya säng som han ska få :) Spännande.. Jag ska natta honom själv i den se hur det ska gå :P I värsta fall blir det spjällsängen och prova på nytt på lördagen när Dennis med är hemma vid den tiden ;) Dennis ska nämligen på julfest imorgonkväll.

Nu ska jag röja lite till i köket och sen sova! Kram på er

En liten magbild me ;)

Kommentarer
Postat av: Maria - Fabulous Life

Stort grattis till Alexander på tvåårsdagen! Hoppas ni får en supermysig dag! kramar

2012-11-23 @ 09:39:53
URL: http://Mariafabulouslife.blogspot.com
Postat av: Maria - mamma till ps-trillingar plus två!

Grattis på två års dagen! Tänk vad tiden går fort!

Kram

2012-11-23 @ 13:06:08
URL: http://blogg.mama.nu/fanea
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Redan två år, oj vad tiden går fort! :) så stor magen har blivit också :)
kramar

2012-11-23 @ 21:03:53
URL: http://jagochliten.webblogg.se
Postat av: Pauline

Oj jag hade glömt bort att det tog såå lång tid med Alexander! Hoppas verkligen det går snabbare denna gången! <3
Vet inte hur många ggr jag sagt det men jösses vilken fin mage du har! :D
Puss

2012-11-23 @ 21:35:12

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback