Mat!

Hej på er! Denna dagen har gått himla snabbt tycker jag.. Mest stått i köket och lagat mat känns det som :P Städat och eldat och grejat med.. När Dennis kom hem åkte han och Alexander bort till dagis. De hade fixardag där idag för alla frivilliga. Hjälpa till med lite av varje :) Och så bjöds det på korv och halloweenfika och så med. Jag stannade som sagt hemma och lagade mat och så...

Här kommer matbilder från dagen.. Åt godaste äggsmörgåsarna till lunch med  surdegsbröd.. och så goda middagen.. nötstek på fransyska som jag tillagade i ca 2 h.. med gräddsås av skyn, potatis och grösaker.. :) Frukost och en pepparkaka har jag med ätit :P

Kommentarer
Postat av: Tea

Åh vad gott.du blivit höjdare i köket. Gör du all mat med recepten i huvudet?:)

Svar: Nja.. går efter recept med ibland.. men brukar aldrig följa de helt :)
imm0rtelle

2012-11-01 @ 21:36:54
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Mums vad gott! Kokt kött är bland det bästa jag vet! :)
kramar

2012-11-02 @ 16:33:39
URL: http://jagochliten.webblogg.se
Postat av: Maria - mamma till ps-trillingar plus två!

Ser verkligen gott ut!

2012-11-02 @ 23:28:55
URL: http://blogg.mama.nu/fanea

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback