Mycket kalasande!

Det har verkligen varit mycket kalas nu dessa dagarna..
Igår kväll var vi på kalas hos Alexanders kusin Malte som fyllde två. Skiljer bara 4 dagar mellan dem :)
Nu tror jag det är lugnt ett tag ;)

Ikväll ska jag som sagt ut och äta julbord med jobbet. Imorgon jobbar jag min allra sista natt innan jag går på grav.ledigt! Helt otroligt att man redan är där!! Lördag går jag in i v.32.. inte många veckor kvar nu till vi får träffa vår lilla bebis, vår nya familjemedlem.
 
Helgen lär gå till att pynta och sätta upp gardiner till Advent :) På söndag när det är första advent ska vi nog baka lite pepparkakor och lyssna på julmusik :) och så klart tända det första ljuset! Mysigt! Hoppas även på att det kommer snöa som de lovat. Då kan det ju inte bli så mycket mysigare ;)
 
Kram på er nu och ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till ps-trillingar plus två!

Du ligger exakt samma som mina två brorsdöttrar i graviditetslängd, ska bli spännande att se när ni får.
Så skönt att jobba sista natten ändå, men först hoppas jag du njuter av julbordet!

Kram

2012-11-28 @ 19:26:30
URL: http://blogg.mama.nu/fanea
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Fina killen! :)
kramar

2012-12-02 @ 20:26:07
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback