Tiden går fort :D

Blivande storebrodern ♥ Helt fantastiskt att vi tre snart blir fyra.. om cirka 3 månader får jag ha vår lilla bebis i famnen mot mitt bröst. Visa närhet till ännu ett barn! Jag är så spänd över Alexanders reaktion, hur han kommer tycka och bete sig. Han kanske blir ännu mer kramgosig han med, vilket jag hoppas ;)
 
Tiden har ju gått himla fort hittills, men visst vissa dagar känns lite segare än andra. Oktober bara försvann och nu i November blir det mycket planering och fix inför kalas, vi är bjudna på kalas och även på dop, och jag jobbar bara några nätter till. I slutet av månaden ska vi även ut med jobbet på julbord :) Så mysigt.. så mycket som kommer hända och mycket roligheter som gör att tiden går ännu fortare än vanligt..
Lika så december, då ska vi på ultraljud igen, det är advent, lucia, julfix, hela jul och nyårs helgen lär väl gå fort också :)

Längtan är stor, även om man bara ska njuta av graviditeten, så vill man ju inget hellre än se vem som bor i min mage :) ♥

Försäkringskassan har äntligen godkänt min sjukskrivning och jag har fått lite utbetalt, såå skönt! Har ju varit fattiga månader nu efter sommaren.. blää! Så det var en lättnad också :) Känns som det går åt rätt håll nu.. i natt jobbar jag min 4e sista natt... efter denna har jag bara 3 kvar! Helt otroligt.. måste planera in ett 15h veckoschema för Alexander då han ska få busa på dagis. Jag tycker det är himla viktigt att han får komma till dagis, även när jag går hemma.. både för utvecklingens och språkets skull, men även att han håller kontakten med sina kompisar han har där. Det är en himla trivsam förskola och jag känner mig inte dum som väljer att ha honom där 15h i veckan. Vet att han trivs och att det är bra för honom :)

Nu ska jag sluta skriva här ;) Blir mycket text ibland! Men vad tycker ni om bilden som min underbara vän Jenny tog på oss.. helt fantastisk eller hur?! ;)

Kram

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Så fina bilder och nu börjr det verkligen närma sig.. Känns som att det bara kommer rulla på från nu...

2012-11-08 @ 12:05:30
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Sotnosen!

Älskar bilden! Förstår ni är otåliga ;-)

2012-11-08 @ 13:01:08
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se
Postat av: Heidi

mysig bild :))

2012-11-08 @ 20:10:57
URL: http://heromer.blogg.se
Postat av: Maria - mamma till ps-trillingar plus två!

Jätte fin bild på både dig och fina storebror!

Kram

2012-11-08 @ 23:52:58
URL: http://blogg.mama.nu/fanea
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Verkligen helt underbar bild!
Ja nu är det inte lång tid kvar och tiden kommer bara springa iväg :)
fredagskramar!

2012-11-09 @ 20:35:14
URL: http://jagochliten.webblogg.se
Postat av: Emma

oh en sån fin bild:)

2012-11-12 @ 07:23:07
URL: http://www.mammatillbenjamin.blogg.se
Postat av: Camilla

Vilken jättefin bild! Förstår att han är förväntansfull! Ja, ni vuxna med förståss :)

2012-11-12 @ 12:12:28
URL: http://millansmemoarer.blogg.se
Postat av: fian- mamma till Alex

Å vilken fin bild<3

Helt underbart att ni ska bli fyra. O förstår att du längtar, men njut ordentligt av bebismagen. Så mysigt ju, även om det bästa finns där inne hihi
Kommer gå fort o som du säger är det så mkt roligt nu när det snart är advent, julmys o nyårsfest.
O kan tänka mej att det känns spännande att se hur A reagerar när det kommer en liten till i familjen :) ååå undra vad det är för en liten krabat där i magen ;)

Puss på er finisar

2012-11-14 @ 21:11:12
URL: http://fianandersson.blogg.se
Postat av: Pauline

Fin bild! <3
Ja det är helt otroligt att man får lyckan av att ge sin kärlek inte bara till ett utan två barn! <3
O gissar på att Alexander kommer vilja kramas ännu mera sen ;)
Vad skönt att försäkringskassan äntligen godkänt det!!
Åh, får ni bestämma tiderna själv när han ska vara där? Vad skönt :)
Puss

2012-11-16 @ 12:39:07

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback