Dagen!

Halloj! Oj vad denna dagen har sprungit iväg.. ska snart byta om och köra till jobbet. Imorse ville jag inte alls stiga upp när klockan ringde.. var såå trött! Har drömt massa konstigt och sovit rätt oroligt..
Men det var bara att masa sig upp om jag skulle hinna äta frukost innan jag skulle köra till sjukgymnasten. Tränade där efter mitt program, även det gick segt idag :/ Sen hem och hinna fixa mig lunch innan jag skulle åka och hämta Alexander. Han har ju haft utflykt med dagis.. varit i skogen, grillat korv m.m.
Tror han hade haft kul.. sett traktorer m.m på vägen med ju :)

Men det var en trött kille som jag hämtade hem, han slocknade med en gång när vi kom hem.. Han sov 3,5h och jag sov väl 1,5 av de... Alltid nåt, men jag är trött.. men jobbnatten går väl bra när man väl är på plats!

När Dennis kom hem åkte vi och handlade och idag var Alexander inte på humör för det :P Totalt vansinnig och tjurig och hördes i hela affären hehe... Men men.. sen blev det hem och Dennis lagade maten medan jag duchade.
Alexander åt som en häst! Vi hade lövbiff med klyftpotatis och bearnaisesås och grönsaker.. och han åt mer än en stor lövbiff och massor med klyftisar och av det andra.. efterråt fick han några vindruvor och 2-3 Mariekex! Så man kan väl säga att aptiten har kommit tillbaka nu ;) hihi.. hoppas han fortsätter att äta så bra :)

Nej nu måste jag sminka till mig! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Så mysigt med utflykt med dagis! Oj så länge han sov, så länge har nog aldrig min Alexander sovit ;) Hoppas natten går bra :)
kramar

2012-10-17 @ 19:53:57
URL: http://jagochliten.webblogg.se
Postat av: Maria - mamma till ps-trillingar plus två!

Så skönt att aptiten är tillbaka, ett friskhets tecken!
Hoppas att du inte blir alltför trött inatt på jobbet!

Kram

2012-10-17 @ 22:45:24
URL: http://blogg.mama.nu/fanea

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback