Kvalitétsdag!

Hallå! Nu har jag nästan fixat klart mig.. har lite kvar.. innan jag ska ta bilen in mot staden och tillbringa eftermiddagen på kvalitétsdag med jobbet. Vet inte riktigt vad det ska handla om.. har varit fler dagar visst och har väl inte hört så jättepositivt om det, men men :)

Idag blir det nog Dennis som hämtar hem Alexander från dagis, tror han är hemma före mig. Inte ofta han hämtar honom så se vad Alexander säger ;)

Annars har jag tagit mig en lugn morgon, kände att jag behövde det, men steg ändå upp halv 8 för att elda. Ikväll blir det att försöka lägga sig tidigt. För tidigt imorgonbitti bär det åt till Ullared och Gekås!

Nu ska jag fixa det sista, ska tanka och hämta min jobbarkompis innan vi kör dit vi ska vara sen :)
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Hoppas det blir en bra dag! Så himla kul att åka till Ullared, jag vill med det innan jul!
kramar :)

2012-10-25 @ 13:52:37
URL: http://jagochliten.webblogg.se
Postat av: Maria - mamma till ps-trillingar plus två!

Hoppas att du haft en givande dag? Åh vad kul med ett besök på gekås. Hoppas att ni hittar massor med fint!

Kram

2012-10-25 @ 20:22:13
URL: http://blogg.mama.nu/fanea

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback