Lite bättre?!

Hej hej på er!
Nu sitter hela familjen och myser i soffan :) Alexander kollar på sin app på min mobil och Dennis halvslumrar i soffan. Han hade lite plusstid, så tog ut det så vi kan hjälpas åt att ta hand om sjuklingen.
Läget är lite bättre än igår tror jag.. vågar inte säga för mycket. En renbäddning blev det i natt och imorse så kräktes han massor igen. Men hoppas hoppas det lättat nu :) Håller tummarna för det. Har fått i honom lite vätskeersättning.
 
 Ikväll blir det vabba för min del. Men imorgon ska jag jobba om jag själv inte åker på det, men det får vi inte hoppas :)
Har suttit och skrivit ner lite på en lista tills vi ska till Ullared om 2 veckor :) Så kul det ska bli! :D

Nu har visst Alexander somnat där i pappas famn! Ha en härlig fredag! Jag ska passa på att köra igång en ny maskin tvätt! Kram
 I brist på annat får det bli denna favoriten när Alexander åker runt på vår självgående dammsugare ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Hahah åååh vilken söt video! Hur gammal är han där? :)
kram på dig :)

2012-10-13 @ 19:37:54
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback