Måndag!

God kväll! Nu är Dennis uppe och nattar vår lille sjukling.. han är för söt när han gör slängkyss, säger "mmmouuaa" och "puss! puss" till mig när han ska nattas :) ♥
 
Idag har han inte haft lika hög feber, men den är inte borta än.. däremot är hans aptit borta.. knappt fått i honom någonting idag. Men men.. Hoppas han blir bättre snart :)
 
Jag kom iväg på sjukgymnastiken idag, men väldigt trött i kroppen.. har även haft mkt ont idag.. får se om det lättar snart! Man blir ju så trött när man har ont.
Dennis och jag har planerat in en Ullareds tripp... men har jag så här ont blir det inte lätt :/ Se om vi kommer iväg.
 
Annars har vi inte gjort så mkt idag.. gjorde en höstlig mustig korv&grönsakssoppa/gryta idag.. himla gott med en ostsmörgås till :) Så svårt att komma på vad man ska laga för mat.
Imorgon har vi en helt oplanerad dag än så länge... hoppas jag orkar dammsuga.. börjat flytta in massa dammråttor här och var nu :P Hoppas er dag har varit bra!
Bild från några dagar sedan

K.r.a.m. H.a.n.n.a ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Awww stackarn! Hoppas han mår bra snart igen! Så gott de lät med soppan/grytan :D
Hihi, ja Alice älskar också att slänga iväg längkyssar nu:P Gullungar!!!
Stackars dig =(=( De hjälper inte att träna? :/
Pussa

Svar: Nä, inte direkt.. på lång sikt kanske.. jag har ju bara tränat 2-3 ggr Puss
imm0rtelle

2012-10-08 @ 19:33:58
URL: http://jensisdagbok.blogg.se
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Så skönt att han har mindre feber idag :) Jobbigt med matvägrande barn men aptiten kommer säkert tillbaka så fort han blir piggare :)
Håller verkligen tummarna för att det onda går över snart!
kramar till dig

2012-10-08 @ 20:14:29
URL: http://jagochliten.webblogg.se
Postat av: Sara

Stackarn! Signe hade feber torsdag och fredag förra veckan. Det är säkert nått som går bland de små liven. Hoppas han kryar på sig snart.

2012-10-08 @ 20:20:58
URL: http://Frutyrberg.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback