Torsdagen den 18 oktober :)

Hej godingar! :) Hoppas allt är bra med er! Idag har jag sovit riktigt gott efter jobbnatten :) Såå skönt! Vaknade när klockan ringde klockan 15 och vid halv 4 hämtade jag hem Alexander från dagis :) Han var rätt trött, blivit lite konstigt med hans sömn idag. Han har ätit som en häst hemma även idag! :) Roligt! Innan maten kom farfar och Elias och skulle kolla till fåren som nu är på åkern bakom huset. Så klart fick ju Alexander gå ut en liten stund :)

Nu ska han nattas, efter att ha pusslat och lite så.. han älskar att pussla :)
Själv så sitter jag och jäser i soffan.. mätt och magen känns väldigt spänd.. tycker den bara växer och växer :)
Hoppas ni får en trevlig kväll, jag missar min favorit tv dag.. ska ju jobba :P Men ska nog gå bra ändå!
 
K.r.a.m. H.a.n.n.a ♥

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till ps-trillingar plus två!

Skönt att du fått sova så bra efter jobbet. Hoppas det går bra även inatt!

Kram

2012-10-18 @ 20:30:16
URL: http://blogg.mama.nu/fanea
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Alexander älskar också att pussla just nu, så kul! :) kramar

2012-10-19 @ 10:39:32
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback