Vår fredag :)

God kväll! Nu är det fredagsmys i Karsbo!
 
Har haft en bra dag, Alexander och jag :) Ätit frukost, pusslat och lekt, lite hushållssysslor, vi var ute och räfsade äpplen och löv och blev så klart bus i lövhögen ;)

Lagom till Dennis kom hem hade jag maten klar.. Blev riktigt god mat idag.. Smördegsinbakad fläskfilé fylld med en röra av knaperstekt bacon, porjulök, vanlig creme fraiche och creme fraiche paprika/chili... till det hade vi pot.gratäng och jag åt broccoligratäng till.. mycket gott! :)

Det märks att jag gjort mycket idag och inte använt mitt bälte för ikväll har jag jätteon i fogarna :( Kunde knappt gå/stå innan.. så nu är det slappa som gäller resten av kvällen!

Alexander var så duktig innan, så imponerad på honom :) Han städade upp varenda leksak efter sig.. hela vardagsrummet såg ut som en leksaksbomb! :P Trodde inte han skulle städa upp allt det! ♥

Trevlig helg på er!
 
K.r.a.m. H.a.n.n.a ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Härlig fredag! Inget kul det där med fogarna, hoppas det inte blir värre :)
kramar

2012-10-07 @ 14:29:59
URL: http://jagochliten.webblogg.se
Postat av: Jenny

Mmmm så gott de lät :D Köper du sån färdig smördeg då som du klär in den i eller? Jag har aldrig gjort de =)
Puss

Svar: Åh det är supergott! :) Ja köper sån färdig och pickar med gaffel och fyller med färdigstekt skivad fläskfilé och sen olika röror vad man nu vill ha i :) och så in i ugnen.. Puss
imm0rtelle

2012-10-08 @ 19:39:54
URL: http://jensisdagbok.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback