Höstdag, sjukgymnast m.m.

Hejsan! Idag har det varit en rätt fin höstdag tycker jag allt.. väldigt kallt på morgonen och är fortf även om det stigit några grader. Solen har varit framme en del också :)
Min morgon började med besök hos sjukgymnasten. Gick igenom lite övningar på deras gym, endel klarade jag inte av att göra med min rygg, så då fick jag prova andra övningar.. Birgitta ska vara med mig iaf nästa gång också innan jag börjar träna själv där.
 
På hemvägen ringde jag till min syster Annika och frågade om jag fick komma förbi, blev då även bjuden på lunch, tack så mycket! Var kul att träffas och prata lite!
 
Sen hann jag fixa lite med tvätt innan jag hämtade hem Alexander som varit på dagis. Han hade inte kunnat sova nåt där idag, så när vi kom hem slocknade han direkt i sin säng.. Se när han vaknar så jag får gosa med honom :) ♥

Sen blir det några ärenden i Lyckeby.. men får bli efter Dennis kommit hem.
K.r.a.m. H.a.n.n.a ♥

Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Vilken härlig höstbild!!
Hoppas du snart känner dej bättre i ryggen <3

Puss!

2012-09-24 @ 19:39:36
URL: http://sagabus.blogg.se
Postat av: Maria - mamma till ps-trillingar plus två!

Så skönt att få lite hjälp och träning hos sjukgymnasten!
Härligt att bli bjuden på lunch och få snacka bort en stund.

Kram

2012-09-24 @ 21:34:04
URL: http://blogg.mama.nu/fanea
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Skönt att det gick bra hos sjukgymnasten! Är ju alltid mysigt med lite systertid också :)
kramar

2012-09-25 @ 13:12:04
URL: http://jagochliten.webblogg.se
Postat av: Pauline

Vad kul att Annika var hemma så ni kunde ses en stund! Inte fel att bli bjuden på lite lunch oxå ;)
Vad skönt att sjukgymnasten verkligen är med o visar hur du ska göra, vilket engagemang! :)
Puss

2012-09-25 @ 14:47:24

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback