Jobbnatt och rolig helg

Hallå! Om en timme ska jag hämta hem Alexander från dagis.. Då ska vi sova.. inatt jobbar jag.. men det är bara en enkel- torsdag. Kan ju hoppas att det hunnit regna över tills dess ;) Det öser verkligen ner nu nämligen!
I helgen blir det mycket roligheter :) Behövs! Nästa vecka börjar rätt fullspäckat.. måndag blir en hel morgon/förmiddag på sjukhuset.. som avslutas med 3h möte på jobbet på kvällen...
 
Ville mest kika in för att önska er en trevlig torsdag!
Bild jag tog för ett tag sen
 
K.r.a.m. H.a.n.n.a ♥

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till ps-trillingar plus två!

Önskar även dig en trevlig torsdag. Jobba lugnt inatt. Kul med en helg med roligheter!

Kram

2012-09-27 @ 11:36:08
URL: http://blogg.mama.nu/fanea
Postat av: Sara

Hej, kul med syskon. Jag väntar också mitt andra barn. Beräknat till 15 feb. Ska bli spännande att se hur storasyster reagerar när det blir verklighet. Vilka fina bilder du tar. Ha det bra!

2012-09-27 @ 13:10:37
URL: http://frutyrberg.blogg.se
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Trevlig torsdag gumman! Hoppas det går bra på jobbet inatt :)
kramar

2012-09-27 @ 14:12:21
URL: http://jagochliten.webblogg.se
Postat av: Pauline

Vilken fin bild!
Kastade du i nåt för att det skulle bli såna cirklar?
Puss

Svar: Tack! Nej faktiskt inte.. den bara kom.. kanske från nån droppe eller nåt litet djur under vattnet :) Puss
imm0rtelle

2012-09-29 @ 21:22:39
Postat av: Pauline

Vilket sammanträffande lr vad man nu kallar det :)
Puss

2012-09-29 @ 21:55:52

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback