Nyfrissad


Hejsan! Igår blev det visst inget bloggande. Däckade på soffan på kvällen, inget jag brukar.. men igår var jag trötter :) Har varit två bra dagar. Igår ef.m. åkte jag, barnen och deras farmor in till stan en stund.
Idag var jag i stan igen. Först fixade jag håret hos Jonna. Blev färg, slingning o klippning idag. Känns alltid lika lyxigt att vara där.. få god fika, sitta i massagestolen när man tvättar håret och får massage i hårbottnen och så inpackning m.m. :) Blev mycket nöjd med håret. Där efter blev det bakpotatis lunch på 3G med Jonna, Jenny och Alice. Sen lite shopping med Jenny och Alice.. Alltså en toppendag!
Alexander har varit hos farmor och farfar idag och haft skoj! :)
Kram på er

P.s. Bilden är resultatet från dagens frisörbesök

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det blev jätte snyggt med håret! Blir fräscht nu när det kommer mer sol och lite solbränna:)
Härligt att ta hand om sig själv och få njuta!!

2013-04-23 @ 23:18:38
URL: http://4livliga.blogspot.se
Postat av: Lisa - mamma till Alexander och gravid!

Jättefint verkligen! Borde också ta tag i mitt hår och gå till frisören, minns knappt när jag var där sist ;)
Kramar!

2013-04-25 @ 19:19:30
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback