1 Augusti

Hejsan! Idag har det varit en mysig dag! Vi hade några ärenden inne i stan.. Vi hade barnvakt åt Alexander för jag skulle bl.a. till sjukhuset o kolla upp ett födelsemärke.. har fått såna konstiga märken efter graviditeterna.. men det var iaf inga farliga :)
Vi hann med att köpa lite födelsedagspresenter till mina syskonbarn och så blev det god mat på Stars and Stripes.
Efteråt åkte vi hem till min lilla mamma ♥ och Dennis slutförde lite jobb som han hjälpt henne med. Där var min syster Jenny med hela barnaskaran.. de båda tjejerna har/ och fyller nu i dagarna, så passade på att ge lite presenter.. Felicia fyllde 11 och Joline fyller 1 år och så fick grabbarna en varsin liten grej :)

Nu är vi hemma, båda barnen sover gott och vi kollar på film. Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 och gravid<3

Vilken mysdag! Skönt att det inte var något att oroa sig för! :)
kramar

2013-08-05 @ 22:43:20
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback