Beslutångest!

Det känns verkligen som att jag går heelt mot strömmen och vad som är "inne" just nu.. med vita fina möbler m.m. I mitt vardagsrum är allt mörkbrunt. Soffa svart/mörkgrå typ, soffbord är valnötfaner, tvbänk valnötfaner, golvet valnötfaner, fondväggen brunguldkoppar typ. Så mycket är så himla mörkt...
Rastrerande väggar vita, taket är vitlaserat och så har jag en vit ryamatta under soffbordet...

Och nu till min stora fråga....

Idag tog jag bort barnens lektält som stått och samlat damm och Alexander har inte visat intresse för det så mycket.. han får ha det i sitt rum sen. Istället så fick jag en skänk av Dennis föräldrar. Den är brun och lite mörkbrun.. Så nu undrar jag.. ska jag måla den vit? Kommer det passa? Hur gör man så det blir bäst, vad för färg m.m. Eller ska den va som den är och gå i samma stil som allt det andra bruna?

Jag känner ju att det blir väldigt mörkt och är lite trött på det.. Men vill höra era förslag.. Skänken jag undrar om är om den på första bilden!

Kommentarer
Postat av: Mamma till 4.

Ja den blir säkert jätte fin som vit!
Jag önskar jag vore lite "fixigare" :)

2013-08-22 @ 07:32:02
URL: http://www.treungar.blogspot.se
Postat av: Michan

Svårt jag skulle vilja ha den i vitt men eftersom allt annat e brunt passar den nog in som den är. Vårt vardagsrums bord e vitt likaså tv bänk mm.

2013-08-22 @ 21:20:39
URL: http://michaela-michan.blogspot.se
Postat av: Lisa - mamma till Alexander och William <3

Oj så svårt men jag skulle nog målat den vit! Dock ingen aning om hur man gör, haha!
kramar

2013-08-25 @ 12:36:58
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback