Bilfirmor

Min lille glada sötnos på cykeltur med faster :)

Hej hej! Idag fick jag o Ellie en välbehövt sovmorgon, har varit så ruskigt trött senaste tiden. Det händer mycket saker runtomkring som gör en orolig och har en jobbighetskänsla i magen hela tiden.
Men himla skönt att Dennis har semester denna veckan och vi har haft lite för oss.
Idag har vi varit runt i olika bilfirmor och letat en andrabil till oss. Har hittat några intressanta.. men får se hur det blir :) Första turen vi tog så kom barnens faster cyklandes hem till oss precis när vi skulle packa in oss i bilen, och ville leka med Alexander. Så då lånade de min cykel med cykelsadeln och cyklade till fåren bl.a. Han fick vara med Jonna tills vi var klara åt Karlskrona hållet... När vi kom hem och hämtade honom så fortsatte vi färden mot Kalmar. Åt på Ikea först och sen åkte vi runt o kollade bilar..
 
Men måste erkänna att det var riktigt skönt att komma hem.. äta lite hemmagjord pizza och sen natta barnen och slappa i tvsoffan :)
Imorgon gör Dennis klart det sista i garderoben.. sen kan jag börja lägga in kläder där :)
Ha en fin kväll!!

Kommentarer

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback