Garderob fix...


Hej! Idag har vi (Dennis rättare sagt) ägnat dagen åt att fixa garderoben i mellanhallen..
Innan har vi haft massa skräp där.. vinterjackor, kostymer m.m.

Men jag har känt länge att vi har så dålig plats till barnens kläder. Så nu blir det mycket bättre... Kommer finnas plats att hänga Ellies klänningar, två korgar var till byxor eller tröjor och två extra hyllplan. Och så finns det ju lite plats ovanför järnstången med..

Dennis monterar in små ledspotar också så det blir lätt att se.. så det blir nog bra det här. Det blir nog klart imorgon för var bara elen kvar nu, men det gör han ju snabbt.

På ef.m kom Anticimex hit och tog bort ett stoort bålgetingbo som vi hade i vedboden. Därefter en tur till stan, träffade min chef och lämnade in ny ledighetsansökan (hade bara till 31/8) och pratade lite med henne..
Sen avslutade vi med lite handling på Maxi.. skulle bara ha våtservetter och grädde.. men vi kom ut med varor för 1300kr haha lite skillnad.. vi köpte massa mat, tyckte det var mycket till bra pris denna veckan!

Nu blir det strax sängen för jag är riktigt trött! Kram på er

Kommentarer
Postat av: Pauline

Så härligt att få lite mer plats! Kan inte ens komma ihåg att ni har haft en garderob där :P För det är i hallen va? Tycker mig se en skymt av köket ;) Tror minsann att vi får ta o ses snart innan jag glömmer var ni bor ;) :P
Skönt att fixat med lite mer ledighet med :D
Haha ja visst var det mycket till bra pris nu!! Perfekt tajming att köttfärsen kostade så lite nu när vi ska ha tacopaj på Mollys kalas på sön ;)
Puss

Svar: Hihi.. det är en inbyggd garderob, så man tänker inte på den så mkt :) Puss
imm0rtelle

2013-08-29 @ 07:13:51
Postat av: Elin - Livat på torpet

Skönt att ha en riktig garderob att hänga in barnens kläder i! Det är något jag saknar här hemma. Men det bli väl bättre nu sen när vi får ett extra sovrum hoppas jag :)

Och varför har alltid affärerna så mycket bra priser när man egentligen inte ska ha nåt? ;)

Kram

2013-08-29 @ 09:03:33
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback