Matglad =)

Åh vilken matglad tjej jag hade här hemma ikväll! ♥ Gapade stort efter varje sked (potatis & majs) och efteråt fick hon lite fruktpuré och när den tog slut så blev hon arg, så då fick jag ösa upp några skedar till ;)
Det var nog första gången som hon verkligen gapar stort och visar intresse för maten. Innan har hon ju spottat och pressat ut det med sin tunga och inte velat gapa.
Så detta gjorde mig jätteglad! :)

Har jag förresten berättat att hon fått en tannabissing till?! ;) Hennes vänstra nedre framtand har kommit igenom nu och hon har även den intill börjat kika fram :) Så två små tänder har hon på gång nu ♥
Fina lilla prinsessan!

Dagen har varit lugn och mysig. Efter frukost packade vi in oss i bilen och körde bort till barnens farfar o faster som var hemma. Jonna och vi tog en promenad och Alexander var duktig som gick och sprang så mycket :) Fast vi fick bära honom också. När vi var tillbaka igen var det dags att köra hemåt, men då ville inte Alexander med hem. Så han fick stanna hos faster och jag körde hem och åt och städade sovrummet och bäddade rent sängarna :)

Kram på er
 

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

naww vilken liten goding :-)

2013-08-14 @ 08:59:56
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Lisa - mamma till Alexander och gravid!

Åh vad skönt att hon är intresserad av mat, det blir ju mycket lättare då! :)
Kramar

2013-08-15 @ 18:52:46
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback