Newbie

Shoppade lite Newbie till Ellie idag.. Har varit på jakt efter denna i Kappahl butikerna här hemma, men det har inte funnits i den storlek jag tänkt. Men i Skåne fanns den :) Bra att samla på sig lite kläder till hösten i större storlek :) Och hur fin är inte denna bodyn? :)
Jag är på jakt efter en uggle body med.. men lär väl inte hitta det. Har inte hittat den heller förutom i fel storlekar och den fanns inte i Skåne heller...

Jag fyndade ett regnställ till som Alexander kan ha i reserv. Eller kan han ha det på dagis jämt Så slipper man släpa fram o tillbaka med sånt :)  

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Angelica

Mycket fina kläder, älskar Newbie! Har också fyndat endel newbie kläder i större storlek till min lille kille, som för övrigt är född samma dag som din dotter:-) Hittade din blogg när jag var gravid och har följt dig sedan dess. Roligt att följa din vardag med en liten som är i samma ålder som min. Body med ugglor (älskar kläder med ugglor:-) hittar du hos "Småfolk" :-) ha en trevlig kväll! Kram till er

Svar: Men vad kul att höra! Jag blir så glad när läsare skriver till mig :D Så roligt att de är födda samma dag! Du har ingen blogg? Den bodyn jag är ute efter är just från Newbie hihi.. är fortf på jakt efter de.. se om jag lyckat få tag på en :) Kram och hör gärna av dig igen, bara kul! :)
imm0rtelle

2013-08-27 @ 20:40:41
Postat av: Veronica

Så fint:)
Jag köper alltid ett rejält regnställ till dagis och har ett ärvt eller begagnat hemma:) så skönt att slippa asa fram och tillbaka;)

2013-08-27 @ 21:33:05
URL: http://4livliga.blogspot.se
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Åh, så fint!! Älskar deras kläder :)

Hoppas allt är bra med dej vännen <<3

Puss!

2013-08-27 @ 21:51:53
URL: http://sagabus.blogg.se
Postat av: Elin - Livat på torpet

Den bodyn har ingrid med + den rosa. Så fina! Har du sett att det finns en köp och sälj grupp för newbie på fb? Du kanske kan fynda ugglebodyn där :)

Och söta du! Hoppas att jag lyckas ge dig en massa inspiration. För just nu har jag 1000 idéer om vårt nya sovrum, vardagsrum, mysrum och hall ;)

Kram

Svar: Ja jag är med där.. hoppas jag lyckas få tag på en.. ;) Kram
imm0rtelle

2013-08-27 @ 22:05:48
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Jättesöt body! :)

Postat av: Pauline

Gud vilka fina kläder! Blev glatt överraskad när jag var på kappahl o de hade newbie ända upp till strl 98 :D Trodde de slutade vid 74 :P
Den finns inte så du kan beställa den på deras hemsida då? :)
Ja extra regnställ är alltid bra o kan man ha dem på dagis så är det ännu bättre så man slipper ta med sig hela tiden :)
Puss

Svar: Nä det finns inget alls kvar på hemsidan typ.. Ja det har funnits ett tag nu.. älskar deras kläder. Men inte hittat nåt till Alexander än.. Puss
imm0rtelle

2013-08-29 @ 07:55:30

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback