Shoppingtur


Hejsan! Idag medan Alexander var på dagis åkte Jonna och jag in till stan. Blev en hel del shoppat och bara till barnen ;) Men känner mig inte riktigt nöjd. Ville handla lite från Newbie, men fanns inte i rätt storlekar m.m. Så fick va :/ Se om jag skickar efter istället..
Bland annat fick dessa söta tossor följa med hem. Lite stora än, men det känns som att hon kanske växer lite till till vintern? Och så får hon plats med tjockare strumpor m.m. utan problem :)

Det blev en bit mat med innan vi åkte hemåt. Jonna följde med mig för att hämta Alexander på dagis sen och han ville ju såklart följa med henne till Brändabo.. så han är där och leker lite nu och hittar säkert på massa bus me ;) Dennis kommer nog snart hem, så då får vi hoppas vår buse vill följa med hem ;)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Michan

ä men gud så söta, perfekta. Såna hade jag också köpt om jag hade en bebis.

2013-08-22 @ 21:21:33
URL: http://michaela-michan.blogspot.se
Postat av: Hanna Z | Mamma Mode Skärgårdsliv

Åh vad söta!

Angående amningen har vi nog nästan slutat nu. Första målet vi helt bytte ut var middagsgröten som hon först började äta en hel portion av. Sen bytte vi ut "mellisamningen" mot annat och sen till sist lunchen. Så jag ammade/ammar tre ggr per dygn. Första målet vid 6-7, andra målet 2-3 timmar senare och så sista målet vid 19-tiden. Men nu dom två senaste dagarna (igår och idag) har hon totalvägrat att amma andra och sista målet. Första amningen går ff bra, men inte dom andra två. Igår fick hon gröt när jag försökt flera gånger (och hon åt en portion) och idag fick hon ersättning innan dagislämning och då slurkade hon i sig 200 ml. Men inte amma. Samma igårkväll och ikväll, ingen amning men ersättning gick bra. Så hon vill nog sluta nu:) Precis som du säger med Ellie då har Noomi knappt gått att amma bland folk det senaste, allt annat är sååå mkt mer intressant och hon blir distraherad och kikar bara runt istället för att äta. Skönt ändå om hon nu bestämt sig för att sluta, då känns det lättare när det är på hennes initiativ. Jobbigt bara eftersom jag måste hålla på och pumpa! haha.

2013-08-22 @ 22:45:50
URL: http://hannaz.se
Postat av: Lisa - mamma till Alexander och William <3

Åh så söta små skor!
kramar

2013-08-25 @ 12:38:19
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback