Välling premiär

Idag provade jag att ge min busa lite välling.. hon tyckte om det, men tog inte så mycket. Kan bero på att jag precis ammat henne, men hon brukar ju va superpigg från 21-23 ungefär.. eller tills vi går och lägger oss oftast vid 23 tiden.
Ska prova ge henne välling vid ett tillfälle då jag inte ammat henne först.

Anledningen till att jag köpt välling är dels för att jag vill börja vänja av henne från amningen.. men känner ingen jättebrådska ändå. Mest är det för att jag nästa vecka ska lämna henne själv en kväll med sin bror o far :) Och kan jag inte pumpa ut tillräckligt, är det ju bra om hon även vant sig lite vid välling och tar det! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 och gravid<3

Skönt att hon tar flaskan iallafall, det gjorde inte Alexander förrän strax innan han fyllde ett..
kramar

2013-08-25 @ 12:33:07
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback