Julklappar!

Hej på er!
Ikväll har jag slagit in de mesta av barnens julklappar.. Känns skönt det. Undra vad Alexander kommer säga imorn när det ligger massa paket under granen helt plötsligt ;) Förra året gick det jättebra.. Han frågade en gång om/när han fick öppna :) Detta året kaaan det bli mer tjat om jag känner honom rätt ;)
Ellie har inte fått syn på de än :P Men hon har faktiskt inte brytt sig om granen alls :)

Blev lite kvällsfika idag. Chokladmuffins som jag hade i frysen och pepparkaka.. Alexander fick välja först och valde den med griseknoen... så Dennis fick gubben o jag gumman ;)

Kommentarer
Postat av: syrran

Fina paket du gjort :-) !

2013-12-17 @ 22:18:32
Postat av: Birgitte

Fina paket! Fina gammaldags ljusslingor som ser ut som riktiga ljus. Jag har ingen riktig gran. Jag har inte sett några granar här. Vi har en liten gran inne och en ute. Kramis

2013-12-18 @ 10:22:32
URL: http://biggeros.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback