Trött trött & åter trött!


Hej på er! Åh vad jag längtar till julhelgen nu. Dennis kommer va ledig i 2,5 vecka ungefär och det behöver jag verkligen. Lite mer tid till hela familjen och lite hjälp med barnen som det är full fart på och sover dåligt m.m. Så jag är så himla trött nu.
Inget lätt jobb att vara mammaledig ;)
Nu vaknade precis Ellie efter att ha sovit knappt en timme och kommer hålla låda tills jag går och lägger mig med henne.. så ja vad är vila? ;)

Så ja det blir väl sängen tidigt ikväll.. tur man kan surfa från mobilen under täcket :) Natti natt! Kram

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Idag är jag också trött. Ingrid håller på att få tänder och har gnällt större delen av natten. Men men. Det som inte dödar ... ;)
Kram på dig fina!

2013-12-20 @ 09:00:01
URL: http://www.elinteg

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback