Utflykt till......

Hej kära ni :)
Idag åkte vi och barnens farbror med familj till Växjö för att besöka äventyrsbadet. Så kul med en liten utflykt och barnen var såå glada! :) Mina barn älskar verkligen att bada! :) Alexander åkte massa rutschkanor m.m.
Vi hade med oss sallad och smörgåsar och lite goda chokladkex :)
Efter några timmar kände vi oss nöjda och Ellie slocknade så fort vi startade bilen ;) Alexander somnade också, men när vi nästan var hemma :)
Barnen var jätteduktiga, så stolt över båda.. inte ett pip :) Alexander var bara lite ledsen när vi skulle åka hem.
Men han fick ju träffa sin älskade farfar sen, stora idolen och det var ju bra :)

Inte den bästa bilden :P Men lovar att barnen inte såg så här bekymrade ut hihi ;)

Kommentarer
Postat av: biggeros

Jag har själv varit på Kalmar badhus och det är jätte mysigt där. Jag kan tänka mig att barnen var nöjda och sov gott på kvällen. Kramis💕

Svar: Ja det är så kallt i Kalmar bara :/ Lite synd när det är så nära. Kör hellre de extra milen till Växjö där de har tropisk värme. Mkt varmare luft och i bassängerna :)
imm0rtelle

2014-01-04 @ 09:15:03
URL: http://biggeros.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback