Massa besök! :)


Storebror & Lillasyster.. Alexander är verkligen glad för sin syster och lägger sig ofta och klappar henne ♥

God kväll på er! Dagarna flyger förbi här.. Idag har vi haft massa besök.. lika så igår då mina barns mormor kom. Idag var det min bästa vän Jenny med familj som kom. Barnen fick så fina presenter och jag med!! :) Får lägga in lite bilder i annat inlägg när jag tagit kort och så.
Farbror Joel kom inom och träffade Ellie för första gången och ikväll kom moster Annika med familj. Tack så hemskt mycket för de söta kläderna!

Ikväll har vi tittat på Melodifestivalen, men snart blir det nog sängen. Imorgon ska vi på kalas för Jonna. Sen är helgen slut. Så fort det går. Hoppas ni har haft en mysig kväll! Kram

Kommentarer
Postat av: Pauline

Åh så fina dem är dina små! <3
Puss

2013-02-18 @ 08:31:51
Postat av: Lisa - mamma till Alexander och mini i magen <3

Kul med besök! Vilka söta syskon :)
kramar gumman!

2013-02-18 @ 20:12:29
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback