Det dära velandet :P


Hej på er! Tänkte slänga in ett inlägg nu när Alexander sover :) Dennis har åkt iväg på cup.. och det blir nog att jag åker dit en sväng sen. Orkar ju inte sitta där såå många timmar som det håller på :P Så kul är det inte med fotboll och jag är hemskt bollrädd :P

Har haft lite konstig känsla i magen idag.. inga direkta värkar (tryck neråt som jag haft tidigare).. men mycket mensvärk nedre delen av magen och ryggen. Annars har jag piggnat till och mår rätt bra faktiskt.. mest nästan som fortfarande snorar och har sig ;)

Idag går jag in i vecka 40 :) 6 dagar kvar till bf hihi.. spännande! Nu vill jag faktiskt träffa vårt lilla barn utanför magen. Och helt plötsligt har jag börjat vela med namn igen.. åh blir galen på mig själv.. vad svårt det varit med det denna gången! Aja, jag tror det blir en pojke och där är väl namnet klart. Nu är det flicknamn jag velar med..
Får väl se sen när bebis är ute :)

Nu ska jag fundera ut nån lunch till mig och lilleman! Ha det bra, magbild kommer ikväll  när fotografen är hemma igen ;) Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till ps-trillingar plus två!

Fina du, hoppas hon kommer snart! Jag tycker ju om namnet på flicka som vi pratade om för längesen jag! 😃 Och jag tror ju det blir en flicka, men oavsett så är det spännande nu att kika in här och se vad som händer!
Kram

2013-01-26 @ 13:50:18
URL: http://mammatillfem.wordpress.com
Postat av: Angelica

Hej. Hoppas det sätter igång för dig snart, och håll tummarna för mig med. Har BF 31/1 och har liknande symptom som dig :D Kanske syns vi på BB :)

2013-01-26 @ 15:44:23
Postat av: Hanna Z | Mamma Mode Gravid

Här har vi nog tjejnamn klart. Tror jag. Kanske. Haha. Men killnamn är värre. Kan inte släppa ett namn som Jens vägrar och dom vi pratat om innan har jag börjat vela med. Sååå svåååårt! För husfridens skull är det alltså bäst om det blir en tjej, hihi, men tror eg med mest på lillebrorsa..

2013-01-26 @ 17:34:37
URL: http://hannaz.se
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Längtar efter att få reda på vad ni tänker på för namn, det är alltid lika spännande :)
kramar

2013-01-27 @ 21:21:46
URL: http://jagochliten.webblogg.se
Postat av: Jenny

Sötis! Hihi näää fy va råkigt me fotboll och sport överhuvudtaget ;)
Pussar

2013-01-28 @ 21:38:11
URL: http://jensisdagbok.blogg.se
Postat av: Pauline

Fin du är! :)
Ne sitta o kolla på fotboll i flera timmar är ju inte direkt så skoj :P
Tyckte dem namnen du sa var fina :) Spännande att se vad det blir för nåt namn sen :)
Puss

2013-01-28 @ 22:55:14

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback