Lunch o shopping

Hallå =) Vilken härlig dag jag haft! Alexander var ju på dagis på eftermiddagen idag (11-16).. Dennis hämtar honom alltid på fredagar och jag har ingen tid att passa ;) Så det blev några timmars egentid på stan med bästa vännen Jenny och hennes söta dotter Alice!

Lunch på 3G och sen lite shopping ;) Det är tugnt att strosa runt på stan nu, men ändå himla skönt att komma iväg och hitta på nåt själv! Jag har haft en del förvärkar nu sen jag kom hem och träningsvärk i ena vaden :P Blir väl så när man går mycket..

Jag köpte lite till bebis idag igen.. lite mer från newbie (body och byxor), och så köpte jag söta pyjamaser i två pack samt ett par vantar.
Herregud vad jag längtar nu.. men jag kan inte riktigt fatta det :)

Till Alexander köpte jag en tröja med traktor tryck på.. tänkte han skulle få den sen när bebisen kommer. Blir ju så stor och konstig förändring för honom med.. nästan mest, nu kommer han få dela uppmärksamheten med någon annan ♥ Blev lite annat smått o gott med.. present och underkläder till mig m.m.
Bebisens söta kläder

Tack för idag Jenny och Alice! Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Verkar som ni haft en mysig dag! Såå fina bebiskläder också, svårt att förstå att det verkligen ska vara en liten människa i dem :)
kramar!

2013-01-04 @ 21:39:52
URL: http://jagochliten.webblogg.se
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Åh, det är nästan så jag måste börja orta igenom bebiskläder jag med ... fortfarande länge kvar för oss men jag bli ju såååå sugen :)

Minns när vi fick Tore så fick Edvin ett paket från han med en film och en liten leksak ... minns att han talade om det där länge om att han fått paket av lillebror :)

Kram!

2013-01-05 @ 08:27:01
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback