Pyjamasen hela dagen!

Hej på er! Idag har jag gått runt i mina pyjamasbyxor hela dagen.

Imorse ringde jag förlossningen eftersom jag igårkväll och imorse upptäckte att jag hade en ful färg i trosorna... aprikosrosa, tunt... Har ju även så mkt tryck neråt och ibland känns det typ som nåt kommer i kläm och det svider och gör ont. Dock inte när jag kissar. Barnmorskan jag pratade kunde inte svara på vad det var.. kanske slemproppen.. men det är ju så tunt och inget geggigt eller så.. Jag skulle iaf hålla koll på det om det kom mer och lika så fosterrörelser...

Och det har inte direkt kommit mer och bebisen rör sig och trycker och har sig så jag vet varken in eller ut ibland.. Vet fortfarande inte vad det var.. såg typiskt infekterat ut.. men ja nu har jag ju inte direkt sett nåt mer.. så är väl inget att bry sig om..

Imorgon ska Dennis jobba... det har känts väldigt jobbigt. Vet inte hur jag ska klara dagarna utan hans hjälp. Alexander har egentligen dagistid, men han får va hemma för jag klarar inte köra och sätta honom i bilstol och allt vad det innebär. Nu har han ändå feber igen, så hade ändå inte blivit nåt med det imorn..

Imorgon blir det att ringa till vårdcentralen och försöka få tid till både Alexander och mig. Om hans feber han haft till o från en månad och om mig me.. kolla så inte jag har bihålsinflammation som Dennis har.. Ska försöka få en ef.m tid så det passar med dennis jobb.

Men min bästa vän Pauline kommer antagligen hit och hjälper mig under dagen.. det är jag hemskt tacksam för och hon vet ju om läget med allt. Vi skulle höras imorn om saken iaf...

Alexander vet om att jag har ont.. klappar ofta mig och magen. Idag fick magen massa pussar av mina killar.. de längtar efter bebisen ♥ Kram på er

Kommentarer
Postat av: Pauline

Hihi vad komiskt att jag kommenterade typ precis när du bloggade på nytt! :D
Hoppas de har en bra tid till er imorgon! :)
Ja bara hör av dig så kommer vi om det är så <3
Puss

2013-01-20 @ 22:45:03
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Mysmagen! Och här blir det en pyjamasdag hela dagen också tror jag. -20 grader ute så det blir nog att hålla sig inne ;)

När mina slemproppar gått har det sett ut som det heter. Men det kanske är någon liten blodakrig flytning? Hoppas att det är ett tecken på att bebis snart vill komma ut :)

Krya på er ordentligt nu !!
Kram

2013-01-21 @ 08:49:02
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Det känns som att bebis inte stannar därinne så länge till minsann ;) fin är du i alla fall med magen! Styrkekramar för att det blir bättre med allt snart <3
kramar

2013-01-21 @ 13:36:57
URL: http://jagochliten.webblogg.se
Postat av: Jenny

Skönt att ni fick tid till VC och att du fick medicin! Nu blir du snabbt frisk ska du se! :D
Awww.. så medveten han är Alexander <3 Kan tänka mig att de längtar!
Pussar

2013-01-21 @ 21:02:50
URL: http://jensisdagbok.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback